Thursday, 9 February 2012

bola baling

hye nak cerita tentang latihan bola balik ya allah korang tahu tak aku dapat masuk dpt masuk latihan ke dua kot.mula tengok kan darjah enam lelaki ngan darjah bape tah kan diorang lawan lepastu acap and geng menang lah kan.lepastu budak darja lima,empat lawan .lepastu perempuan darjah lima ngan darjah enam aku dpt jaring kan satu je .azra lah yang paling banyak fifi banyak lah jugak .alya irdina kuat gila kot dia tangkap bola .lepastu kumpulan aku kan menang lawan ngan perempuan darjah enam jugak kumpulan diaoerang ade terpilih dan tak terpilih.......................................................hari bahagia dan duka .lepastu nanti kitaorang kena panggil lepastu latihan dan pemilihan betul-betul cikgu khairul azman cakap kan nak 12 orang je.mintak mintak lah terpilih untuk sijil kan .dina terpilih macam tak percaya kot dina dapat kan tapi bagus aku baru ade kawan yang suka buat aku .waktu darjah lima dina asyik cubit aku.tadi aku nak gi sekolah kebangsaan aku bola baling kan najwa ckp jangan lah pegi ckp aku nak kumpul kan sijil kot kebanyakkan sijil aku kem bestari solat bukan akademik and koko. dah lah malas tulis lah penat tanngan.dada.......<<<<<<<<<<<<<<#.

No comments:

Post a Comment