Thursday 26 January 2012

hai, harini nak cerita tentang kat sekolah tahu tak nadrah bawak majalah kot ade gmabar greyson chance kan soo aku nak gambar greyson tapi nadrah nak sebab nadrah kan peminat greyson.ok aku amik gambar jusstin bieber and selena gomez.aku letak gambar tu kat fail aku hihihi anisya amik banyak kot gambar selena gomez banyak kot aku amik sikit.petang ni aku nak cerita tentang kat sekolah agama kan najwa and izzati cerita tentang hantu lol :P.diaorang cerita tentang hantu kat lemah kan lepastu ustaz masuk sebab nak bagi tahu sesuatu sebab ustaz asraf ckp aqil big so aqil maaf akn lah .lepastuustazah masuk then ustaz asyraf masuk panggil aqil hahhahha.belajar6 rehat kan makan lah laksa lepastu masuk kelas amik telekung then masuk surau kan then keluar amik wuduk masuk balik .tunggu 2 sembahyang sunat then sembahyang asar kan epas dah siap kitaorang ckp pesal cookies hihi .then balik. itu lah kisah nye

No comments:

Post a Comment